Vyhledávání

Všechny lodě zde sponzoruje firma MMProduct produkty jsou k dostání na jejich stránkách www.mmproducts.cz

Jedná se o jednoho z nekvalitnějších výrobců v Evropě.

All boats are sponsored by MMProduct products are available on their website www.mmproducts.cz

This is one of the best producers in Europe hulls.

Trup Rapid/Racemaster od MMProduct.

05.02.2011 15:08

Dostal jsem echo že se chystá novinka od českého výrobce MMProduct a tak jsem si jej obědnal ve variantě uhlík/kevlar. Přišla mi krabice a v ní pečlivě zabalený Rapid. Prohlídka trupu dopadla na jedničku nikde ani sebemenší nepřesnost no prostě jedničkový trup. Výrobce MMProduct je jeden z nejlepších českých výrobců pracující neustále na zdokonalování výrobních postupů a musím říct co trup to perla a po jedné odjezděné sezóně musím říct že to je velmi univerzalní trup a dá se ustrojit jak pro rychlou jízdu na klidné hladině s jedním kormidlem nebo se dvěma kormidly do velkých vln kde to už ostatní Offy vzdaly což je má konstrukce i když mnou zvolené kormidlo od čínského výrobce nebyla zrovna šťastná volba tak jsem s Rapidem zažil ůžasné jízdy v 30cm vlnách kdy Rapid nádherně protínal špičky vln tak i pohodu na klidné hladině.. Trup Rapid má délku 98cm bez kormidel s kormidly cca 114cm. Motor jsem použil od firmy Typhoon a jedná se o řadu 600/43 1100kv. Regulátor jsem použil od firmy Turnigy HV 120A napájený LI-PO 8S 5000mAh články opět Turnigy upozorňuji že 20C NESTAČÍ!

Stavba je popsána na www.modelarske-forum.cz/viewtopic.php?f=51&t=1075

Zde popsaný trup je ke koupi na stránkách MHZ pro který se tento trup vyrábí pod názvem Racemaster  www.mhz-powerboats.com/mhzpowershop

DJcz.