Vyhledávání

Všechny lodě zde sponzoruje firma MMProduct produkty jsou k dostání na jejich stránkách www.mmproducts.cz

Jedná se o jednoho z nekvalitnějších výrobců v Evropě.

All boats are sponsored by MMProduct products are available on their website www.mmproducts.cz

This is one of the best producers in Europe hulls.

Kormidlo z R2-Hobbies

03.11.2010 18:33

Obědnal jsem dvojité kormidlo z R2hobbies (https://www.r2hobbies.com/eng/proddetail.php?prod=rcbp1832020) přišlo v rozbité polystirenové krabici ze které se málem sypali součástky a jen zázrakem se nic nestratilo. Po rozdělání krabice jsme zkontrolovali kvalitu.. Děs běs!! Futra držáků kormidlových listů měli vůle že se to nedá ani vypovědět a vzpěry které slouží k nastavování kormidla měly závity volné a nakřivo vyřezané.. Tak jsem se jal napsat na R2hobbies odepsali mi že mi kormidlo rádi vymění a omluvili se ale ja už kormidlo měl upravené a jejích chyby opravené tak jsem nesouhlasil. V domění že je už vše v pořádku jsem jej namontoval na loď a po pár jezděních se ukázala ta největší zrada, Kormidlové listy se ohly při prudším zatočení jako by byli z másla a tak jsem byl nucen obědnat výrobu kormidlových listů.. Listy po půlroce nikde a tak je zde jen jedno ponaučení. Bez soustruhu neznámou Čínu nekupujte!. Kormidlo stálo 1500kč + ůpravy byli nevyčíslitelné tak si říkám koupě originálu od MHZ by vyšlo levněji tak to je daň za to když se člověk snaží vytvořit loď která nebude uniformní jako ty ostatní..
DJcz